Polityka Zwrotów


Dbamy o pełne zadowolenie naszych klientów. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie jesteś w pełni usatysfakcjonowany zakupionym produktem, masz prawo do jego zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Jak zwrócić produkt?

1. Zgłoszenie zwrotu

  1. Zgłoś zwrot produktu przez zakładkę skontaktuj się lub napisz do nas na info@ermodo.pl

2. Przygotowanie paczki:

  1. Upewnij się, że produkt jest w stanie nienaruszonym, nie nosi śladów użytkowania.
  2. Opisz przesyłkę numerem zamówienia.

3. Wysyłka:

  1. Paczkę należy odesłać na poniższy adres;
    ul. Aleksandra Sochaczewskiego 4/81, 96-500 Sochaczew
  2. Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa klient, chyba że zwrot wynika z naszej winy (np. otrzymanie wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem produktu).

4. Zwrot pieniędzy:

  1. Po otrzymaniu zwróconego produktu, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 7 dni na to samo konto, z którego dokonano płatności.

Reklamacje


Jak złożyć reklamację?

1. Zgłoszenie reklamacji:

  1. Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem e-maila lub telefonu, podając szczegóły dotyczące wady oraz numer zamówienia.

2. Przygotowanie paczki i wysyłka:

  1. Zapakuj produkt w sposób zabezpieczający przed dalszymi uszkodzeniami.
  2. Naklej etykietę i przekaż przesyłkę kurierowi.
  3. Pokrywamy koszty przesyłki reklamacyjnej.

3. Rozpatrzenie reklamacji:

  1. Po otrzymaniu i sprawdzeniu reklamowanego produktu, poinformujemy Cię w ciągu maksymalnie 14 dni o decyzji dotyczącej reklamacji.
  2. W przypadku uznania reklamacji, produkt zostanie wymieniony na nowy lub zwrócimy Ci pieniądze.

Kontakt

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania dotyczące zwrotów lub reklamacji, prosimy o kontakt:

E-mail: info@ermodo.pl

Telefon: +48 510 981 071

Adres: ul. Aleksandra Sochaczewskiego 4/81, 96-500 Sochaczew